dijous, 17 de març del 2016

RELAXACIÓ DESPRÉS DEL PATI

EL TRIMESTRE PASSAT JA VAIG POSAR UN PARELL DE FOTOS D'ALGUNES SESSIONS DE RELAXACIÓ QUE FEM DE VEGADES PER POSAR-NOS TRANQUILS...

AVUI, COM QUE, EN GENERAL, ESTÀVEM UNA MICA ALTERATS...QUAN HEM ENTRAT DEL PATI HEM TORNAT A FER UN POC DE RELAXACIÓ...!! ENS VA MOLT BÉ PER POSAR-NOS TRANQUILS, RESPIRAR, I DESCANSAR UNA ESTONA...!!

AQUESTA VEGADA HO HEM FET AMB LES CAMES RECOLZADES DAMUNT ELS BANCS (tècnica que em van mostrar a un Curs d'Educació Emocional)...HA ANAT BASTANT MILLOR QUE ESTIRATS A TERRA BEN ALLARGATS...!!

A MÉS, AQUESTS MOMENTS DE SILENCI I RELAX, MOLTES VEGADES SÓN MOLT NECESSARIS. I IGUAL D'IMPORTANTS QUE ELS MOMENTS DE JOC I DE FEINA.

MIRAU MIRAU!!




5 comentaris:

  1. Ho haurem de practicar a casa a veure si es relaxa! m'apunt s'idea de cames per amunt!

    ResponElimina
  2. jajajaj molt bé Ioli!! tot és provar-ho!! ;)

    Sílvia.

    ResponElimina
  3. No sé com ho fas!!! Noltros per mes que ho intentem, no hi ha manera !!!

    ResponElimina
  4. No sé com ho fas!!! Noltros per mes que ho intentem, no hi ha manera !!!

    ResponElimina
  5. Aquí ells aprenen ses normes ràpid...i com que no estan tot sols...s'adapten a sa situació que se'ls hi proposa...!! Com veis...jo estic encantada amb ells, perquè me donen peu a poder experimentar moltes coses!!

    Gràcies pes comentari Magdi!! Que acabeu de disfrutar ses vacances!! ;)

    (Sílvia)

    ResponElimina