diumenge, 20 de març del 2016

JUGAM AL PATI

ALGUNS PARES I MARES M'HEU DEMANAT A VEURE A QUÈ JUGUEN I AMB QUI JUGUEN ELS VOSTRES FILLS/ES A L'HORA DEL PATI....!! AQUÍ TENIU UNES QUANTES FOTOS...D'ALGUNS D'ELLS, JUGANT AL PATI..!!

COM PODEU VEURE, ESTAN BEN ENTRETINGUTS...!! ÉS UNA MITJA HORA QUE NECESSITEN PER DESCONNECTAR, CÓRRER I CRIDAR, PER AMAGAR-SE, PER RETROBAR-SE AMB COMPANYS D'ALTRES CLASSES, PER VEURE ELS GERMANS MÉS GRANS O COSINS...!!

AQUÍ ELS TENIU!! (Vaig intentar aplegar-los a tots, però alguns d'ells estaven amagats per alguna banda i no els vaig poder replegar per sa foto...Ja n'aniré posant més!!)


















4 comentaris:

  1. oh! gràcies, m'encata veure com juguen al que volen a nes pati amb el seu temps "lliure"!

    ResponElimina
  2. De res Juana!! Un altre dia en posaré més des joc per racons...!! un beso!!! i gràcies pes comentari!! ;)

    ResponElimina
  3. seria genial veure-los un dia sencer per un foradet! gràcies per deixar-nos veure una mica el q fan Sílvia!

    ResponElimina
  4. De res!! ja sabeu que jo estic oberta a lo que m'aneu proposant, accept opinions i suggeriments...i intent contentar-vos a tots, perquè jo estigués a sa vostra banda, també m'agradaria veure-ho tot!!

    Moltes gràcies una vegada més pels comentaris! no me cansaré de dir-vos-ho! M'encanta que m'escrigueu...així sé que al manco xuruau tot allò que vaig penjant...!! ;)

    Sílvia.

    ResponElimina